سیاست حریم خصوصی
و حقوق کاربران

معرفی فعالیت مجازی تسلاموتور قشم:

فعالیت شرکت تسلا موتور قشم در محیط مجازی صرفا از طریق سایت آن به آدرس Tesla-motor.ir انجام می شود همچنین دامنه teslamotor.ir نیز متعلق به این شرکت بوده و به آدرس Tesla-motor.ir هدایت می شود. تمام ایمیل های فروشگاه آنلاین شرکت تسلا موتور قشم از آدرس noreplay[at]tesla-motor.ir ارسال می شود و ایمیل های رسمی و نامه ها از آدرس info[at]tesla-motor.ir ارسال می شود بنابراین مشخص است هر ایمیل دیگری که خود را منتسب به شرکت تسلا موتور قشم معرفی کند، جزو دایره عملکرد این شرکت نبوده و تسلاموتور قشم در قبال آنها مسئولیتی نخواهد داشت. از همراهان گرامی خواهش می کنیم که در ارتباط با ما دقت کنند و فقط از کانالهای رسمی که در اینجا معرفی شده اند استفاده فرمایند.

چرا اطلاعات دریافت می شوند:

ما تمام تلاش خود را می کنیم که فضای کاملا امن برای کاربران خود فراهم سازیم و این موضوع شامل بررسی های دوره ای و تست های امنیت تبادل اطلاعات است. برای ثبت سفارش، خرید، یا عضویت در سایت تسلاموتور قشم لازم است اطلاعاتی مانند ایمیل، نام کاربری، رمز عبور، آدرس، شماره شاسی خودرو، شماره تماس، و… دریافت می شوند تا از آن برای ساخت پنل کاربران استفاده شود. همچنین چون فعالیت تجاری شرکت تسلاموتور قشم تابع قوانین تجارت الکونیک است، لازم است اطلاعاتی مانند کد ملی افراد، شناسه ملی شرکتها، و سایر اطلاعاتی که در صدور فاکتور رسمی استفاده می شوند از مشتری دریافت گردند تا امکان صدور فاکتور رسمی ممکن باشد. مشخص است که تمام این اطلاعات مانند آنچه که در فوق بیان گردید، محرمانه تلقی شده و تسلاموتور قشم موظف است در جهت حفظ امنیت آنها تلاش کند.

تحویل مرسولات:

ما سفاراشات مشتریان را به همان آدرسی ارسال می کنیم که در پنل کاربری درج نموده اند و یا در هنگام ثبت سفارش اعلام کرده اند که مرسوله به آدرس دیگری ارسال شود. تحویل بسته ها فقط به شخصی انجام می شود که اطلاعات او در پنل کاربری درج شده باشد و یا در هنگام ثبت سفارش اعلام شده باشد که به شخصی دیگر تحویل شود. نحوه ی احراز هویت در هنگام تحویل بسته از طریق رویت کارت ملی انجام می شود که این کار را پیک یا مامور پست و یا هر شخص دیگری که مسئول انجام آن است انجام می دهد.

اپلیکیشن تسلاموتور:

ما دسترسی به داده های موبایل کاربران نداریم و اصولا نیازی به آنها نیز نداریم بنابراین چنانچه بعدا درخواستی در اینخصوص برای ما ارسال شود، ما اطلاعاتی نخواهیم داشت که در اختیار اشخاص قرار دهیم. اپلیکیشن Tesla-shop یک PWA یا Program web application است که دسترسی به داده های موبایل کاربران ندارد. مواردی مانند نوع موبایل، سیستم عامل آن، نسخه مرورگر، بازه های استفاده کاربران از آن و… جزو اطلاعاتی است که شرکت تسلا موتور در اختیاز خواهد داشت و آنرا به به هیچ شخصی واگذار نخواهد کرد مگر با درخواست رسمی از نهاد قضایی که در فوق به آن اشاره شد. درصورتی که کاربر اعلام نماید، این امکان وجود دارد که حتی همین اطلاعات نیز جمع آوری نگردند و اگر ما بخواهیم به جمع آوری اطلاعات از طریق اپلیکیشن بپردازیم، قبل از انجام آن حتما به کاربر اطلاع داده و از او کسب اجازه خواهیم کرد.

خبرنامه و پرموشن ها:

سایت تسلا موتور برای کاربران خود بصورت خودکار اقدام به ارسال ایمیل یا پیامکهای با مضمون نظرسنجی، اطلاعارسانی از محصولات و تخفیفات ویژه، ارسال اخبار، و مواردی مانند اینها خواهد کرد. شما می توانید این قابلیت را از داخل پنل کاربری خود غیر فعال کنید تا این موارد برای شما ارسال نشوند. تا زمانیکه این قابلیت از داخل پنل کاربری غیر فعال نشده باشد، به منزله مواقت ضمنی شما با دریافت ایمیلها و پیامکهای فوق الذکر فرض می شود.

اشتباهات کاربر:

سایت تسلاموتور نیز مانند تمام فضاهای عمومی دیگر که در وب وجود دارند، محیطی برای مشاهده عموم است بنابراین کابران دقت کنند که اطلاعات شخصی مانند اطلاعات هویتی، بانکی، یا تصاویر شخصی خود را در محیطهایی مانند بخش نظرات که تمام کاربران می بینند درج نکنند. کارشناسان شرکت تسلاموتور قشم تلاش می کنند که چنین پیامهایی را به محض مشاهده حذف کنند اما در اینخصوص وظیفه و مسئولیتی ندارند و مسئولیت چنین اشتباهاتی با کاربر است. همچنین از کاربران درخواست می شود که از کلیک کردن بر روی لینکهای ناشناس یا ورود به هر آدرسی غیر از سایت رسمی تسلاموتور خودداری کنند تا در دام سودجویانی که ممکن است از نام شرکت تسلاموتور سوءاستفاده کنند گرفتار نشوند. بدیهی است شرکت تسلا موتور قشم در این موارد و موارد مشابه مسئولیتی ندارد.

امنیت اطلاعات کاربران:

همانطور که در بالا بیان شد، ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا امنیت را برای کاربران سایت تسلا موتور فراهم نماییم بنابراین این حق را برای خود محفوظ می دانیم که چنانچه اشخاصی قصد حملات خرابکارانه به داده های سایت ا داشته باشند، در جهت حفظ امنیت اطلاعات کاربران نسبت به برخورد و پیگیری قضایی اقدام نماییم. بدیهی است مسئویت هرگونه فعالیت که شامل مصادیق عملکرد مجرمانه باشد با شخص است و شرکت تسلا موتور قشم حق پیگیری ضایی را برای خود محفوظ می داند.

احتمال مغایرت:

با توجه به کثرت تنوع قطعات و خدمات ارائه شده در وب سایت تسلا موتور، ممکن است مغایرت هایی در اطلاعات درج شده در سایت وجود داشته باشد. این احتمالات بسیار نادر است و ما تمام تلاش خود را می کنیم که رخ ندهند. مثلا ممکن است موجودی انبار برخی از قطعات به پایان رسیده باشند یا اطلاعات آنها مانند قیمت تغییر کرده باشند (این مورد با توجه به نوسانات بسیار زیاد نرخ ارز محتمل تر است) اما تا لحظه ی خرید کاربران، این تغییرات در سایت درج نشده باشند. در این شرایط، مراتب از طریق تماس تلفنی به خریدار اطلاع داده و درصورت موافقت طرفین، تغییرات در معامله اعمال می شود. درصورتیکه طرفین به هر دلیلی به توافق نرسند، وجه واریز شده توسط مشتری بصورت کامل و بدون هرگونه کسورات به شماره حسابی که او اعلام می کند عودت می شود. کاربرانی که از خدمات سایت شرکت تسلاموتور استفاده کرده و یا اقدام به خرید کالا می نمایند، این موارد را به صورت ضمنی تایید می کنند و حق هرگونه اعتراض در این موارد را از خود سلب می نمایند.

حریم خصوصی:

بدینوسیله شرکت تسلاموتور قشم متعهد می شود جزء یا کل اطلاعاتی که کاربران در سایت آن وارد می کنند را به صورت محرمانه نزد خود نگهداشته و در جهت حفظ محرمانگی آن کوشا باشد. مواردی که شامل حفظ محرمانگی می شود، جزء یا کل آن چیزی است که کاربر از طریق کانالهای معرفی شده در فوق برای شرکت تسلا موتور ارسال می کند و جنبه عومی ندارد. مشخص است مواردی مثل نظرات که در ذیل محصولات یا صفحات سایت تسلاموتور قشم درج می شود، به منظور مطالعه عمومی درج می شوند و شامل جنبه ی حفظ محرمانگی نخواهند بود. اما مواردی که شامل حریم خصوصی کاربران می باشد شامل ایمیل، رمز عبور، نام و نام خانوادگی، سوابق پرداخت، اطلاعات موجود در صفحه حساب کاربری، آدرس، شماره تماس، مدل خودرو، و تمام اطلاعاتی که از طریق ایمیل رسمی شرکت که در فوق اعلام شد جابجا شوند است. این اطلاعات در اختیار هیچکس قرار نخواهد گرفت مگر آنکه مقام قضایی و با مجوزهای لازم درخواست نماید. لازم به ذکر است فعالیت شرکت تسلا موتور قشم در محدوده قوانین جمهوری اسلامی ایران و آنچه که در قانون ذکر شده است می باشد.

تماس با مشتری:

شرکت تسلا موتور قشم کسی را صاحب اطلاعات و حساب کاربری می داند که ایمیل و شماره موبایلی که با آن در سایت ثبت نام کرده است را در اختیار داشته باشد. ما در صورتی می توانیم دسترسی به پنل کاربری را به شما بدهیم که هویت خود را بوسیله ایمیل و شماره موبایلی که در سایت وارد کرده و با آن اقدام به افتتاح حساب کاربری نموده اید را احراز کنید. تمام تماسها و مکاتبات ما با مشتریان از طریق ایمیل و شماره موبایلی که خودشان در سایت تسلا موتور قشم ثبت کرده اند انجام خواهد شد بنابراین پیشنهاد می کنیم که در وارد کردن این اطلاعات دقت کرده و آنرا حتما تکمیل فرمایید. چنانچه اطلاعات کاربر در پنل کاربری ناقص باشد، شرکت تسلا موتور قشم می تواند جهت تکمیل این اطلاعات از کاربر درخوست کند.

فعالیتهای تحقیقاتی:

به منظور ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت تسلا موتور قشم به مشتریان خود، ممکن است از اطلاعاتی مانند پرداختها، گزارشات خرید، انتقادات و پیشنهادات، و هر نوع داده ی آماری دیگر استفاده شود اما شرکت تسلا موتور قشم متعهد می شود در تمام این موارد، از داده ها به نحوی استفاده شود که هویت اشخاص مخفی بماند. مثلا چنانچه نیاز باشد از گزارشات پرداخت ها برای تحقیقات استفاده شود، این داده ها بی نام خواهند بود و صرفا اشاره به ارقام خواهند داشت نه اشخاصی که آن گردش مالی را داشته اند.

کوکی ها:

ارتباط و هماهنگی بین سایت تسلا موتور و موبایل کاربر از طریق کوکی ها انجام می شوند. کوک ها فایل های کوچکی هستند که سایتها برای ارائه بهتر خدمات به کاربران سایت می دهند و نحوه کارکرد آنها به این صورت است که مثلا: «فرض کنید که شما برای بار اول وارد سایت تسلاموتور شده و به حساب کاربری خود وارد می شوید. اطلاعات ورود شما به حساب کاربری تان در یک فایل کوکی ذخیره می شود تا چنانچه بعدا به سایت تسلا موتور مراجعه کردید، نیاز نباشد که مجددا رمز را وارد کنید.» از کوکی ها برای ذخیره سازی اطلاعات سایتها در دستگاه کاربران استفاده شده و معمولا شامل نام کاربری و رمز عبور هستند تا لازم نباشد که کاربر در هر ورود به سایت مجددا آنرا وارد کند بلکه این اطلاعات را مرورگر به صورت خودکار از فایلهای کوکی می خواند. شما می توانید ذخیره کوکی ها را بر روی دستگاه خود (موبایل یا کامپیوتر) غیر فعال کنید تا این فایلهای نگهدارنده اطلاعات بر روی دستگاه شما ذخیره نشوند. برای این منظور، به آموزشهای مربوط به مرورگری که از آن استفاده می فرمایید مراجعه کنید.

نظرات کاربران:

ما از دریافت نظرات شما که در صفحات سایت و برای محصولات فراهم است بسیار خوشحال می شویم و ممنونیم اما ممکن است نیاز باشد که نظرات دریافتی از کاربران جهت درج در سایت و مطابق قوانین وب سایت ویرایش شوند. مشخص است نظراتی که مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشند توسط سایت تسلا موتور حذف شده و در سایت درج نخواهند شد. همچنین نظراتی که در سایت درج شده اما بعدا احراز شود که شامل مصادیق محتوای مجرمانه بوده اند مشمول پیگرد قانونی خواهند بود و شرکت تسلا موتور قشم می تواند نسبت به پیگیری های قانونی اقدام نماید. کاربرانی که از خدمات سایت تسلا موتور استفاده می کنند، حق ویرایش موارد فوق را به تسلا موتور اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می کنند.

نام کاربری و رمز عبور:

حفظ محرمانگی نام کاربری و رمز عبور کاربران بر عهده کاربر و کاربر نباید این اطلاعات را در اختیار دیگران قرار دهد. با توجه به آنچه که در بالا ذکر شد، احراز هویت کاربران از طریق ایمیل و شماره موبایلی انجام می شود که در هنگام ثبت نام در سایت وارد کرده اند بنابراین چنانچه کاربر شماره موبایل خود را در اختیار دیگران قرار داد، باید حتما از قسمت پروفایل کاربری اقدام به ویرایش شماره موبایل خود نماید و شماره موبایل جدید را وارد کند. توجه فرمایید که مسئولیت هرگونه خسارات احتمالی که ناشی از اهمال در این مورد باشد با کاربر است و کاربر حق اعتراض را از خود سلب می نماید. ما نام کاربری و رمز عبور شما را در اختیار هیچ شخص یا نهادی قرار نمی دهیم مگر مقام قضایی که اجازه دسترسی به داده ها را داشته باشد (فعالیت تسلا موتور قشم تابع قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران است) و در این موارد، کاربر حق اعتراض را از خود سلب می نماید. مطابق آنچه که گفته شد، هیچگونه مسئولیت قانونی بابت حفظ اطلاعات در برابر مقام قضایی صاحب اختیار بر عهده شرکت تسلا موتور قشم نبوده و کاربر می پذیرد که مسئولیتی در این خصوص بابت جبران هرگونه خسارت بر عهده شرکت تسلا موتور قشم نیست.

حذف اطلاعات کاربر:

کاربران می توانند اطلاعات خود را از سایت تسلا موتور حذف نمایند و ما تضمین می دهیم که پس از حذف داده ها از سایت تسلا موتور، هیچگونه داده از را نگهداری نکرده باشیم مگر اسناد مالی که مرتبط با خریدهای شما و جهت ارائه به سازمانهای مالیاتی باشد. این قابلیت از آن جهت برای شما فراهم است که با خیال آسوده بتوانید از سایت تسلا موتور استفاده فرمایید اما توجه داشته باشید که درصورت پاک کردن اطلاعات کاربری، امکان بازگردانی آن وجود ندارد و مسئولیت حذف اطلاعات کاربری توسط کاربر برعهده خود شخص است و ما در مورد آن مسئولیتی نداریم.

نظارت اجتماعی:

ما قطعا تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا کیفیت خدمات ارائه شده در سطح مناسبی خدمت کاربران تقدیم شود اما احتمال وجود ایرادات مختلف در سایت وجود دارد. همچنین ممکن است برخی از نظرات کاربران حاوی لینک هایی باشد که امنیت سایر کاربران را به خطر بیندازد بنابراین از شما خواهش می کنیم که چنانچه با هرگونه ایرادی در سایت یا محتوای آن مواجه شدید، آنرا به ما اطلاع دهید تا به سرعت رفع کنیم.

کاربران گرامی می توانند درصورت وجود هرگونه سوال احتمالی، از طریق کانالهای زیر با ما در ارتباط باشند تا با افتخار در خدمت بوده و به آنها پاسخ دهیم:

  • تلفن: 021-26215824 (ساعات اداری)
  • ایمیل: info[at]tesla-motor.ir
  • دفتر مرکزی: تهران، اتوبان چمران، روبروی هتل استقلال، کوچه زهره، پلاک 29