تسلا موتور قشم نماینده رسمی BMW در ایران
تسلا موتور قشم نماینده رسمی BMW در ایران
tesla motor qeshm iran

مشاوره آنلاین

خدمات HomeService خودروهای BMW در محل مشتری1401-12-20T12:53:34+03:30
خدمات در محل خودروهای BMW در ایران
خدمات در محل خودروهای BMW در ایران

خدمات و تعمیرات BMW در محل مشتری

بسیاری از کاربران خودروهای BMW در ایران بدلیل مشغله روزانه نمی توانند برای مواردی مثل تعویض روغن، تعویض فیلترها، تعویض روغن گیربکس، بازدید و تعویض شمع، بازدید و تعویض لنت ها، تست و تعویض باتری، بازدید و تعویض تسمه دینام، بازدید و تعویض تیغه های برف پاک کن و سایر خدماتی که رابطه مستقیم با طول عمر خودرو دارد بصورت مستمر به تعمیرگاه ها مراجعه کنند. همچنین یافتن تعمیرگاه متخصص و معتمد نیز فرایندی سخت و زمانگیر است بنابراین شرکت تسلاموتور بعنوان نماینده BMW در ایران، خدمات مذکور را در محل مشتری و با بهره گیری از تیم متخصص فراهم ساخته است. از مهمترین مزایای این طرح می توان به مواردی مثل: استفاده از قطعات مصرفی اصل، محاسبه هزینه خدمات بر اساس تعرفه مصوب و بصورت رایانه ای، ارائه خدمات توسط متخصصین مورد تایید نماینده رسمی BMW ، و ارائه دمات در تاریخ و ساعت مورد انتخاب مشتری اشاره کرد.

رضایتمندی مشتریان از خدمات نماینده BMW در ایران

مزایای طرح HomeService

این خدمت که توسط نماینده رسمی بی ام و در ایران به دارندگان خودروهای BMW ارائه می شود، به کاربران کمک می کند که تجربه خوشایندی از سرویسهای دوره ای را ضمن فرض موارد زیر داشته باشند:

  1. یکی از اصلی ترین دارندگان خودروهای خارجی مانند BMW در ایران را باید یافتن تعمیرکار متخصص و معتمد دانست بنابراین ارائه خدمات توسط متخصصین مورد تایید نماینده رسمی BMW در ایران باعث می شود اشتباهات انسانی به حداقل رسیده و از وارد آمدن خسارت به خودرو و تحمیل هزینه به مالکان خودرو در کوتاه مدت و بلند مدت پرهیز شود.
  2. هزینه خدماتی که در طرح HomeService ارائه می شود شامل قیمت قطعات و هزینه اجرت، بر اساس تعرفه مصوب شرکت تسلا موتور محاسبه می شود که باعث جلوگیری از اخذ هزینه های خارج از چهارچوب توسط تعمیرکاران متفرقه خواهد بود.
  3. استفاده از قطعات مصرفی نو و کاملا اصل بقدری مهم است که اختلاف قیمت قطعات اصلی، مشابه، تقلبی، و OEM به قدری زیاد است که ممکن است تعمیرکاران وسوسه شوند از قطعات غیر اصل استفاده کرده و هزینه ی قطعه اصل را از دارنده خودرو دریافت کنند. توجه به این موضوع نیز لازم است که تشخیص قطعات اصلی و تقلبی بسیار مشکل است و صرفا می توان آنرا با پیگیری واردات قطعه از کمپانی اصلی تشخیص داد زیرا در سالهای اخیر، سودجویان سعی کرده اند که قطعات تقلبی را تا جای ممکن شبیه به قطعه اصلی بسازند.
  4. ارائه خدمات در هر مکان و هر زمانی انجام می شود که مشتری بخواهد و از این جهت لازم نیست که مشتری زمان خود را در تعمیرگاه های مختلف بگذراند و یا نگران باشد که تعمیرکار در غفلت مالک خودرو، قطعات آنرا با قطعات بی کیفیت تعویض نماید. به دلیل انتخاب زمان ارائه خدمات توسط دارنده خودرو در طرح HomeService ، وی می تواند در زمان انجام خدمات بر عملکرد کارشناس نظارت داشته باشد تا از صحت عملکرد او اطمینان حاصل نماید.
  5. کارشناسان و متخصصینی که توسط نماینده رسمی BMW به محل مشتری اعزام می شوند، همگی مورد تایید نماینده رسمی یعنی شرکت تسلا موتور هستند و درصورت بروز هرگونه اختلاف، دارنده خودرو می تواند مطمئن باشد که با نماینده رسمی در ارتباط است نه یک تعمیرگاه؛ و چون شرکت تسلاموتور نسبت به رضایتمندی مشتریان خود مسئول است، تمام تلاش خود را خواهد کرد که رضایت تری را کسب نماید.
  6. جهت اطمینان خاطر مشتریان، دارنده خودرو می تواند پس از انجام خدمات، از شرکت فاکتور رسمی دریافت نماید.
خدمات BMW در محل توسط نماینده رسمی بی ام و در ایران

مواردی که شامل هوم سرویس بی ام و می شود:

مشخص است که نمی توان هر کاری را در محل مشتری انجام داد مثلا تعمیرات و تعویض قطعات حجیم با وزن بالا و یا تعمیراتی که نیاز به دستگاه و تجهیزات بزرگ داشته باشد را نمی توان در محل مشتری انجام داد بنابراین ارائه خدمات حضوری در محل مشتری شامل قطعات مصرفی و فعالیتهایی می شود که امکان انجام آن در محل وجود داشته باشد. لیست این خدمات به شرح زیر است:

  1.  تعویض روغن
  2. تعویض انواع فیلترها
  3. تعویض روغن گیربکس
  4. بازدید و تعویض شمع ها
  5. بازید و تعویض لنت ها
  6. تست و تعویض باتری
  7. بازدید و تعویض تسمه دینام
  8. بازدید و تعویض تیغه های برف پاک کن
  9. کارواش در محل

خدمات Home Service بی ام و در محل مشتری:

جهت استفاده از طرح HomeService کافیست به لینک زیر مراجعه فرموده و نسبت به تکمیل آن اقدام فرمایید سپس کارشناسان ما با شما تماس گرفته و هماهنگی نهایی را انجام می دهند. جهت آسودگی خیال مشتریان گرامی، قبل از آنکه کارشناسان تسلا موتور به محل مراجعه کنند، هزینه قطعات و اجرت خدمات به اطلاع دریافت کنندگان خدمات رسانده می شود تا درصورت موافقت، مراجعه حضوری انجام شود.

سوالات متداول

آیا زمان انجام خدمات در محل را مشتری تعیین می کند؟1401-12-20T12:23:55+03:30

بله مشتری تعیین می کند که در چه ساعت و چه تاریخ و چه محلی خدمات انجام شود

خدمات در محل توسط چه کسانی انجام می شود؟1401-12-20T12:27:27+03:30

این خدمات توسط سرویسکاران خبره که آموزشهای کامل خود را زیر نظر شرکت تسلا موتور دیده اند انجام می شود. مهمترین مزیت تیم سرویسکاران تسلاموتور این است که علاوه بر دانش کافی در زمینه ارائه خدمات، نظارت کامل بر عملکرد ایشان نیز توسط شرکت انجام می شود.

خدمات هوم سرویس بی ام و شامل چه مواردی می گردد؟1401-12-20T12:39:35+03:30

شامل تمام خدماتی که نیاز به استفاده از تجهیزات حجیم نداشته باشد می گردد مانند موارد زیر:

  1. تعویض روغن
  2. تعویض فیلترها
  3. تعویض لنت ها و سنسور ها
  4. خدمات پنچر گیری
  5. تعویض تسمه ها و زنجیرها
  6. خدمات اورژانسی و امدادی
اگر خسارتی در حین ارائه خدمات به خودرو وارد شود چه می شود؟1401-12-20T12:43:01+03:30

چون خدمات توسط سرویسکاران تسلاموتور قشم عرضه می شوند، تمام خسارات احتمالی توسط نمایندگی رسمی BMW در ایران جبران می شود و جای نگرانی نیست. لازم به ذکر است این قابلیت جهت آرامش خیال مشتریان فرض شده وگرنه سرویسکاران به قدری مسلط هستند که وارد آمدن خسارت به خودرو بعید است.

در چه مواردی امکان استفاده از خدمات در محل ممکن نیست؟1401-12-20T12:50:32+03:30

عموما شامل موارد زیر است:

  1. خدمات نیاز به دستگاه های تخصصی داشته باشد (مانند کانفیگ ECU)
  2. تعمیر خودرو مستلزم قطعاتی باشد که سرویسکار به همراه ندارد (مثلا چنانچه نیاز به تعویض قطعات داخلی موتور مانند واشر سرسیلندر باشد، مشخص است که سرویسکار تمام قطعات را در خودروی خود ندارد)
  3. تعمیر مستلزم استفاده از دستگاه های حجیم باشد (مثلا تعمیرات مرتبط با دیفرانسیل نیاز به بالابر و جک های بزرگ دارد که قاعدتا در تعمیرگاه مستقر هستند)
  4. مواردی که ایراد خودرو در محل شناسایی نمی شوند(مثلا ایرادیابی سیستم برق خودرو مستلزم انتقال خودرو به تعمیرگاه است)

مگاسرویس تسلاموتور

دریافت مشاوره رایگان و دسترسی آسان به تمام خدمات تسلاموتور قشم نماینده رسمی BMW در ایران

الزامی
الزامی
الزامی
سرویس دوره ای خودرو *
خدمات فنی *
خدمات بدنه *
حفاظت بدنه *
خدمات بدنه *
خدمات بدنه *
صفرشویی و کارواش *
همکاری در چه حوزه ای را مدنظر داردید؟ *

عنوان

بازگشت به بالا