تسلاموتور نماینده رسمی BMW

باشگاه مشتریان BMW

وفاداری شما نیروی محرکه ماست…

شرکت تسلا موتور قشم همواره مشتریان خودرا بعنوان مهم ترین دارایی این مجموعه و نیز بعنوان شریک اصلی خود تلقی کرده و نیز مهم ترین روش‌ ارتقاء رضایت مندی مشتریان را در ایجاد، حفظ و توسعه ارتباط موثر با آنان می داند.

شرکت تسلا موتور به پاس قدردانی از وفاداری مشتریان خود کلوپ مشتریان را با هدف ارائه خدماتی ویژه و منحصر به فرد تاسیس کرده است. تداوم لذت خرید برای مشتریان همیشگی از اهداف اصلی کلوپ مشتریان تسلا موتور قشم بوده و فرصتی برای همراهی بیشتر و خلق تجربه‌های متفاوت و هیجان‌انگیز است. مشتریان ما با عضویت در این کلوپ فرصتی مناسب برای بهره گیری هرچه بیشتر از خدمات شرکت و نیز آشنایی با بخش‌های مختلف و محصولات BMW را خواهند یافت. امید است با برقراری ارتباطی نزدیک‌تر و ارائه خدماتی منحصر به فرد به اعضای کلوپ مشتریان، بتوانیم ارزشی ویژه به پاس وفاداری این عزیزان ارائه نماییم. تمام مشتریان محترم تسلا موتور می‌توانند با عضویت در این باشگاه، از طرح‌های تشویقی، تخفیف‌ها، محصولات و خدمات مورد علاقه خود بهره مند شوند.

در راستای تکریم مشتریان، انتشار مجله دیجیتال اختصاصی BMW یکی از کم نظیرترین خدمتی است که در کلوپ مشتریان شرکت تسلا موتور برای تمامی ایرانیانی که دارای خودروی BMW هستند، ارائه می‌شود. با ارائه مجله اختصاصی به خانواده بزرگ BMW ارتباط بین این برند و مشتریان آن بیش از پیش مستحکم‌تر و نزدیک‌تر خواهد شد.

در ادامه به بررسی سیستم امتیازدهی، سطح بندی و خدمات کلوپ مشتریان تسلا موتور می‌پردازیم. بر اساس امتیازات جمع‌آوری شده به روش‌های طراحی شده، باشگاه نسبت به سطح‌بندی مشتریان در گروه‌های زیر اقدام می‌نماید تا این عزیزان بتوانند متناسب با آن از خدمات در نظر گرفته شده بهترین بهره را ببرند. در این مجموعه سعی گردیده که با ایجاد حسن افتخار در مشتریان و مالکین خودروهای BMW به عنوان عضوی از خانواده بزرگ BMW Group، امتیازات و خدماتی متفاوت و متمایز در کشور ارائه شود و همواره رضایت‌ این عزیزان را در بالاترین سطح ممکن حفظ کند.

روش کسب امتیازامتیاز
ثبت نام در کلوپ مشتریان و تکمیل اطلاعات پروفایل10 امتیاز
خرید از محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتیبه ازای هر 1 میلیون تومان 5 امتیاز
خرید خدمات ارائه شده در بسته‌های سرویسبه ازای هر 5 میلیون تومان 5 امتیاز
مراجعه به شبکه خدمات پس از فروش تسلا موتوربه ازای هر بار مراجعه 2 امتیاز
خرید گواهی سلامت خودروبه ازای هر گواهی سلامت خودرو 3 امتیاز
سطحمیزان امتیاز
پلاتیناز 300 امتیاز به بالا
طلائیاز 200 تا 300 امتیاز
نقره‌ایاز 100 تا 200 امتیاز
برنزاز 50 تا 100 امتیاز
ردیفخدمات
1معرفی مشتریان سطح پلاتین در ماهنامه تخصصی BMW و درج در وب سایت شرکت
2مراجعه بدون نوبت به شبکه خدمات پس از فروش تسلا موتور برای مشتریان کلیه سطوح کلوپ مشتریان
3حضور به عنوان مهمان افتخاری در کلیه رویدادهای شرکت برای مشتریان سطوح پلاتین و طلائی
4ارائه تخفیف در خرید بسته‌های سرویس بر اساس سطح کارت مشتریان

برنز: 3%   نقره‌ای:5%    طلائی:7%    پلاتین:10%
5ارائه خدمات سرویس در محل رایگان و امداد خودرو رایگان برای مشتریان سطوح پلاتین و طلائی
6ارائه گواهی سلامت خودور به صورت بازدید در محل برای مشتریان سطوح پلاتین و طلائی
7ارائه تخفیف در دریافت خدمات از کلیه پذیرندگان طرف قرارداد کلوپ مشتریان تسلا موتور

برنز: 3%   نقره‌ای:5%    طلائی:7%    پلاتین:10%
8ارسال مشخصات فنی خودروی مشتریان پس از ثبت نام در کلوپ مشتریان
9امکان معرفی و درج تبلیغ در مجله تخصصی BMW با تخفیف ویژه برای اعضای کلوپ مشتریان

برنز: 3%   نقره‌ای:5%    طلائی:7%    پلاتین:10%
10ارائه تخفیف ویژه روز تولد مشتریان در خرید قطعات، بسته‌های سرویس و دریافت گواهی سلامت خودرو

برنز: 3%   نقره‌ای:5%    طلائی:7%    پلاتین:10%
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است