
وفاداری شما نیروی محرکه ماست…
شرکت تسلا موتور قشم همواره مشتریان خودرا بعنوان مهم ترین دارایی این مجموعه و نیز بعنوان شریک اصلی خود تلقی کرده و نیز مهم ترین روش ارتقاء رضایت مندی مشتریان را در ایجاد، حفظ و توسعه ارتباط موثر با آنان می داند.
شرکت تسلا موتور به پاس قدردانی از وفاداری مشتریان خود کلوپ مشتریان را با هدف ارائه خدماتی ویژه و منحصر به فرد تاسیس کرده است. تداوم لذت خرید برای مشتریان همیشگی از اهداف اصلی کلوپ مشتریان تسلا موتور قشم بوده و فرصتی برای همراهی بیشتر و خلق تجربههای متفاوت و هیجانانگیز است. مشتریان ما با عضویت در این کلوپ فرصتی مناسب برای بهره گیری هرچه بیشتر از خدمات شرکت و نیز آشنایی با بخشهای مختلف و محصولات BMW را خواهند یافت. امید است با برقراری ارتباطی نزدیکتر و ارائه خدماتی منحصر به فرد به اعضای کلوپ مشتریان، بتوانیم ارزشی ویژه به پاس وفاداری این عزیزان ارائه نماییم. تمام مشتریان محترم تسلا موتور میتوانند با عضویت در این باشگاه، از طرحهای تشویقی، تخفیفها، محصولات و خدمات مورد علاقه خود بهره مند شوند.
در راستای تکریم مشتریان، انتشار مجله دیجیتال اختصاصی BMW یکی از کم نظیرترین خدمتی است که در کلوپ مشتریان شرکت تسلا موتور برای تمامی ایرانیانی که دارای خودروی BMW هستند، ارائه میشود. با ارائه مجله اختصاصی به خانواده بزرگ BMW ارتباط بین این برند و مشتریان آن بیش از پیش مستحکمتر و نزدیکتر خواهد شد.
در ادامه به بررسی سیستم امتیازدهی، سطح بندی و خدمات کلوپ مشتریان تسلا موتور میپردازیم. بر اساس امتیازات جمعآوری شده به روشهای طراحی شده، باشگاه نسبت به سطحبندی مشتریان در گروههای زیر اقدام مینماید تا این عزیزان بتوانند متناسب با آن از خدمات در نظر گرفته شده بهترین بهره را ببرند. در این مجموعه سعی گردیده که با ایجاد حسن افتخار در مشتریان و مالکین خودروهای BMW به عنوان عضوی از خانواده بزرگ BMW Group، امتیازات و خدماتی متفاوت و متمایز در کشور ارائه شود و همواره رضایت این عزیزان را در بالاترین سطح ممکن حفظ کند.
روش کسب امتیاز | امتیاز |
---|---|
ثبت نام در کلوپ مشتریان و تکمیل اطلاعات پروفایل | 10 امتیاز |
خرید از محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی | به ازای هر 1 میلیون تومان 5 امتیاز |
خرید خدمات ارائه شده در بستههای سرویس | به ازای هر 5 میلیون تومان 5 امتیاز |
مراجعه به شبکه خدمات پس از فروش تسلا موتور | به ازای هر بار مراجعه 2 امتیاز |
خرید گواهی سلامت خودرو | به ازای هر گواهی سلامت خودرو 3 امتیاز |
سطح | میزان امتیاز |
---|---|
پلاتین | از 300 امتیاز به بالا |
طلائی | از 200 تا 300 امتیاز |
نقرهای | از 100 تا 200 امتیاز |
برنز | از 50 تا 100 امتیاز |
ردیف | خدمات |
---|---|
1 | معرفی مشتریان سطح پلاتین در ماهنامه تخصصی BMW و درج در وب سایت شرکت |
2 | مراجعه بدون نوبت به شبکه خدمات پس از فروش تسلا موتور برای مشتریان کلیه سطوح کلوپ مشتریان |
3 | حضور به عنوان مهمان افتخاری در کلیه رویدادهای شرکت برای مشتریان سطوح پلاتین و طلائی |
4 | ارائه تخفیف در خرید بستههای سرویس بر اساس سطح کارت مشتریان برنز: 3% نقرهای:5% طلائی:7% پلاتین:10% |
5 | ارائه خدمات سرویس در محل رایگان و امداد خودرو رایگان برای مشتریان سطوح پلاتین و طلائی |
6 | ارائه گواهی سلامت خودور به صورت بازدید در محل برای مشتریان سطوح پلاتین و طلائی |
7 | ارائه تخفیف در دریافت خدمات از کلیه پذیرندگان طرف قرارداد کلوپ مشتریان تسلا موتور برنز: 3% نقرهای:5% طلائی:7% پلاتین:10% |
8 | ارسال مشخصات فنی خودروی مشتریان پس از ثبت نام در کلوپ مشتریان |
9 | امکان معرفی و درج تبلیغ در مجله تخصصی BMW با تخفیف ویژه برای اعضای کلوپ مشتریان برنز: 3% نقرهای:5% طلائی:7% پلاتین:10% |
10 | ارائه تخفیف ویژه روز تولد مشتریان در خرید قطعات، بستههای سرویس و دریافت گواهی سلامت خودرو برنز: 3% نقرهای:5% طلائی:7% پلاتین:10% |