تسلاموتور نماینده رسمی BMW

تصویر مجله فارسی BMW

BMW تنها یک خودرو نیست، یک سبک زندگیست…

BMW در راستای معرفی خود به عنوان رهبر صنعت خودرو سازی و ارتقای سطح سبک زندگی متفاوت، اقدام به انتشار مجله‌ای کرده است که در آن محتوایی منحصر به فرد در اختیار صاحبان فعلی و آتی خودروهای BMW قرار می‌دهد؛ این خدمت گامی بزرگ به سوی یکی از ارزش‌های ویژه‌ایست که BMW به اعضای خانواده خود ارائه می‌دهد. این مجله پلی میان اعضای خانواده بزرگ BMW و دوست داران این برند لوکس و محبوب صنعت خودرو ایجاد کرده است.

BMW به عنوان یک برند تجاری در صنعت خودروسازی با طراحی‌های زیبا و لوکس وعملکردی بی نظیر سطح بالایی از رضایت‌مندی را برای مشتریان خود فراهم کرده است؛ با این حال این برند موفق جهانی همچنان می‌خواهد که به طور گسترده‌تری با زندگی مشتریان خود ارتباط برقرار کند و در این راستا محتوایی با ارزش، منحصر به فرد و با کیفیت در قالب یک مجله ارائه می‌کند.

این مجله از سال ۱۹۸۹ تا ۲۰۱۸ در حدود ۹۰ کشور و به ۲۳ زبان با تیراژ کلی حدود ۳٫۸ میلیون نسخه منتشر شده است. در سال ۲۰۱۰ ، BMW تعداد انتشار مجله را از سه ماه یک بار به ۱۲ شماره (ماه نامه) افزایش داد و بستر انتشار مجله دیجیتال را فراهم نمود.

در این مجله، شرکت بی ام و سعی کرده است در راستای تحقق سبک زندگی مختص به خود، افراد، مکان‌ها و تجارب مرتبط و الهام بخش را برای خوانندگان خود فراهم کرده و نیز نگاه ویژه‌ای به محصولات و خودروهای خود داشته باشد. تصاویر با کیفیت، اطلاعات مفید و جدید درباره انواع مدل‌های خودروهای بی ام و در این مجلات در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد؛ علاوه بر آن ویدیوهای اختصاصی نیز یک مکمل بصری هستند که این مجله را زنده‌تر می‌کند.

خبرخوب این است که شما مشتریان عزیز ایرانی که عضو خانواده بزرگ بی ام و هستید نیز می‌توانید از این خدمت منحصر به فرد به صورت کاملا رایگان و اختصاصی بهره مند شوید.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است